Min egen B&J

Yupp you heard me, jag gör som alla andra (jag vet jätte orginellt) och skapar min egen B&J glass :o)
Det passade ju perfekt idag när jag hade jätteont i halsen  och hela kroppen bara ömmade.

B&J smakförslag:

•Valfri glassmak

•Jordnötssmör
•Chokladsås
•Kolasås
•Sirap
•Nutella
•Marshmallow Fluff
•Oboy pulver

•Vit choklad
•Mörk choklad
•Mjölk choklad
•Torkade aprikoser
•Torkad frukt
•Valnötter
•Mandel
•Pecannötter
•Jordnötter
•Non-stop
•M&M's
•Daim
•Toblerone
•Marshmallows
•Digestive-kex
•Kaffebönor
•Karameller

Ja, vad man vill egentligen. Endast fantasin sätter gränser :o)


 
Vaniljglass, sirap, chokladsås, valnötter, digestive-kex & oboy pulver

Har ni några smakförslag?


linn

Oj hur gott såg inte det där ut då? :-)

Superfin blogg! Ny favvis!

2009-01-27 / 19:46:39
URL: http://www.metrobloggen.se/henriksdotter
Mikaela

Jag tycker om att blanda vanilj och chokladglass med jordnötssmör ;D Sedan massa chokladbitar av olika slag i. Man kan ju gå till lösvikten och plocka massa goda choklad och kolabitar, och sedan hacka dem och ha i ;D

2009-01-28 / 17:00:20
URL: http://mymica.blogg.se/iheartgreen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback