Funderat färdigt

Nu har jag funderat klart över hur jag vill ha det här och mitt första mål blir väl att förbättra mina bilder. Det gäller att öva och öva och öva. Men det är ju så att det är mycket enklare att fota natur än vad det är att fota mat. Men detta är något jag verkligen brinner för så då för jag rycka upp mig och ta tag i det.

Har även fixat i ordning sidan, eller jag ahr inte gjort själva grejjen med att sätta in den utan det hjälpte Heyli mig med. Själv tycker jag att det blev jättebra och jag är riktigt stolt (det var faktiskt mina bilder och idéer och headern har jag gjort nästan helt själv). Det blev ju jättebra! Eller vad tycker ni?

Kalasgott

Sidan ser jätte, jättemycket bättre ut! Riktigt fint! :-)

2009-03-06 / 00:23:41
URL: http://kalasgott.blogg.se/
Molly

svar: det har jag också funderat på :) ett tips är att du köper eller lånar (på biblioteket) renée voltaires "peace, love & food by renée voltaire". recepten i den är inspirerade av rawfood :)



förresten, vad fint du har designat din blogg :)

ha en fortsatt bra fredag :)

kram

2009-03-06 / 19:00:01
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
Hannah

SV; Jag håller verkligen med dig! Harry Potter är klockren. Min absoluta favorit när jag var yngre, nu var det dock ett tag sen ;)



Vad fin din blogg har blivit förresten! Man blir väldigt glad av att kolla in här måste jag säga :)

2009-03-06 / 19:12:04
URL: http://uglies.blogg.se/
Mormor och morfar

Vilken fin blogg du har gjort och vilka härliga färger. Jättefin

Kramar

.



2009-03-13 / 08:47:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback