Världens godaste kycklingsallad

Jag måste bara tipa om världens godaste kycklingsallad som jag åt till lunch idag när jag och Madde var ute och köpte skor (de jag köpte var identiska mina gamla, what can I say? - I'm simply in love). Vi var båda vrålhungirga för vi hade nyligen tränat ett friskispass. (funderar på att byta från bas till medel, är det att rekomendera?)

Hur som helst så hetta stället dahls bakeshop och låg inne i arkaden (göteborg) och deras sallad var gudomligt god! Årsen jag åt en sån här god köpesallad alltså, eller det har nog aldrig hänt faktiskt.


H

Jympa medel är en utmaning som passar mig perfekt! pröva du, sen kan ju itensitet och svårighetsgrad variera lite beroende på ledare.

2009-03-01 / 22:31:59
URL: http://myhealth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback