Var med

Jag har på senaste tiden vart helt uppslukad av böcker och ägnat all min lediga tid med näsan i en bok. Bokstavligt talat. Jag somnade men en bok över huvudet här om dagen, men vad kan man annars förvänta sig när men läser Twilight serien och ser Edward Cullen framför sig?

Hur som helst när jag loggade in på bloglovin för ett par dar sen såg jag att Jennie har en ny Tävling där man kan vinna Sichuanolja från Kryddlandet, var med och tävla vettja!

Anonym

din blogg är så söt! älskar designen. Men va? har de slutat sälja darling rhubarb? Tråkigt ;__;

2009-03-12 / 21:58:48
Anonym

nej! det är gröt under :) Men det är sånt där 15kcal äpplemos så jag kör på typ tre msk^^ öser över liksom! och kanelen får inte glömmas!

2009-03-12 / 22:03:55
URL: http://bodycombat.blogg.se/
Anonym

åh ja, jag älskar böcker. :D den serien har jag läst! Den är så himla bra! Man blir helt totalt uppslukad!

2009-03-12 / 22:05:51
Molly

tittar in och önskar dig en underbar helg :)



jag har också en (eller två) tävlingar på min blogg. du kanske vill vara med. jag har dragit igång en ny müslitävling...



ha det bra och ta hand om dig! kram

2009-03-13 / 14:51:02
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com
molly

svar: men jag har inte fått något mail av dig om din drömfrukost :/ det är en ny müslitävling, jag hade ju en innan men den är avslutad så nu är det en ny :)

ha en fin fin kväll :)

kram

2009-03-13 / 20:45:25
URL: http://www.mollyshalsoblogg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback